N-VA Ieper kiest nieuw bestuur 2019-2021

Op 23 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingswerking, Bestuur

Vorige week duidden de N-VA leden van Ieper al de voorzitter en de ondervoorzitter aan – respectievelijk Bernard Van Isacker en Ben Glorieux – dit weekend werden ook de namen bekend gemaakt van de andere bestuursleden met hun respectievelijke functies.

Het bestuur zet verder in op vernieuwing en verjonging, en op kennis.  Secretaris van N-VA Ieper wordt Brecht Lottegier (26 jaar), penningmeester Jef Vanhove (69) volgt zichzelf op, Axel Roegiers (23 jaar) wordt financieel adviseur.

Jo Flamen (50 jaar) wordt ledenverantwoordelijke met als co-verantwoordelijken Ingeborg Samyn (50 jaar) en Jay Navas Navarro (32 jaar). Het huis-aan-huisblad blijft bij Wouter Goudeseune (27 jaar) die ondersteund wordt door Charlotte Caron (27 jaar). Also organisatieverantwoordelijke werd Ingeborg Samyn aangeduid samen met Wouter Goudeseune en Jo Flamen.

Verantwoordelijke voor de jongerenwerking wordt Lotte Corneillie (19 jaar) gesteund door Wouter Goudeseune en Brecht Lottegier

Webbeheerder wordt Ben Glorieux (33 jaar) die zich hiermee zichzelf opvolgt. De social media worden opnieuw verzorgd door de voorzitter Bernard Van Isacker ism de ondervoorzitter Ben Glorieux, Ingeborg Samyn en Charlotte Caron, deze laatste zal zich vooral op Instagram richten.

Voorzitter Bernard Van Isacker: “We hebben een energiek bestuur dat gedreven is om N-VA Ieper een nieuw elan te geven gericht naar de toekomst. Ik ben trouwens heel tevreden dat zoveel jongeren hun weg hebben gevonden naar het bestuur, ik ken de meesten al goed van tijdens de voorbije verkiezingen en merk dat de groep nu al heel hecht aaneenhangt.”

Verder zetelen ook deze N-VA leden in het bestuur: Judy Coghe (studente rechten - Elverdinge), Dimitry Soenen (schepen - Zillebeke), Eva Ryde (schepen - Brielen), Jan Delie (tandarts en gemeenteraadslid - Ieper) en Alain Vansevenant (horecauitbater - Ieper).

Het voltallige bestuur staat op de bijgevoegde foto. Van links naar rechts, langs onderen te beginnen: Ben Glorieux (fractiemedewerker N-VA - Elverdinge), Charlotte Caron (rekruteerder - Ieper), Jo Flamen (wellnessuitbater - Ieper), Dimitry Soenen (schepen - Zillebeke), Ingeborg Samyn (bediende - Ieper), Bernard Van Isacker (social media marketeer - Ieper), Jay Navas Navarro (bedrijfsjurist - Ieper), Eva Ryde (schepen - Brielen), Brecht Lottegier (HR consultant - Zillebeke), Lotte Corneillie (studente rechten - Vlamertinge), Judy Coghe (studente rechten - Elverdinge), Jan Delie (tandarts - Ieper), Alain Vansevenant (horecauitbater - Ieper), Axel Roegiers (student financieel management - Ieper), Jef Vanhove (gewezen verkoopsdirecteur - Ieper), Wouter Goudeseune (productieplanningverantwoordelijke – Ieper).