Nieuwe voorzitter en ondervoorzitter voor N-VA Ieper 2019-2021

Op 17 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingswerking, Bestuur

Bernard Van Isacker wordt de nieuwe algemeen voorzitter van de Ieperse N-VA en volgt hiermee zichzelf op. De verkiezingen vonden deze morgen plaats in het 13de eeuwse Vleeshuis in Ieper. Naast Bernard Van Isacker (Ieper) werden ook de ondervoorzitter verkozen, Ben Glorieux uit Elverdinge, net als 8 nieuwe bestuursleden. Volgende week worden de functies binnen het bestuur zelf nog verkozen en zal ook de rest van het bestuur bekend worden gemaakt.

Bernard Van Isacker, 44 jaar, is gehuwd met de Mexicaanse Maria Mar en heeft twee zonen, Magnus en Sebastian. Hij is actief als uitbater van twee vakantiehuisjes in Ieper en werkt als social media strateeg bij een multinational van landbouwzaden.

Ben Glorieux, 33 jaar, is fractiemedewerker van de provincieraad N-VA West-Vlaanderen en is gehuwd met Anneleen Impens. Het koppel verwacht binnenkort hun eerste kindje. Ben was in de vorige bestuursperiode al bestuurslid van N-VA Ieper.