N-VA Ieper kleurt Ieper geel!

Op 9 juli 2019, over deze onderwerpen: Afdelingswerking, Bestuur, Sport & vrije tijd

De Ieperse N-VA afdeling heeft tijdens het voorbije weekend een hondertal vlaggen verdeeld over gans Ieper. Via een Facebook post werd vorige week gevraagd wie interesse had, maar de vraag bleek het aanbod ruim te overtreffen. Voorzitter Bernard Van Isacker"Binnen de 24 uur waren de eerste 50 vlaggen probleemloos de deur uit, waarna we er snel nog hebben laten bijbestellen zodat we aan de vraag konden voldoen. Gelukkig was onze ondervoorzitter Ben Glorieux vrijdag nog in Brussel zodat hij die meteen kon meebrengen."

Wie de Vlaamse vlag op 11 juli uithangt, wordt nog wat extra in de watten gelegd. Brecht Lottegier, secretaris bij N-VA Ieper"We gaan met een team van N-VA Ieper langs bij alle mensen die een Vlaamse Leeuw hebben uithangen met een extra attentie. Het zal tegen de klok werken zijn, maar we hebben het er wel voor over!"

Wie nog niet genoeg heeft na 11 juli kan terecht op de Streekbierenavond van Jong N-VA Ieper die doorgaat op vrijdag 12 juli op het Hamiltonpark (intussen bekend als het Evenementenpark) vanaf 20 uur. Iedereen is welkom.